vineri, 4 noiembrie 2011

Antrenament la Craiova

Aseara fiind prin Craiova m-am infiintat la clubul Scoala De Biliard pentru un antrenament cu Dan, initiatorul si sufletul acestui club. Cochet cu doar 4 mese, dar cu spatiu lejer, foarte aerisit, mese bune, bile Aramith. Primele 3 ore am jucat 9 ball . Am terminat multe mese cap coada cu o sete pe care n-am mai simtit-o de mult. . Simt ca sunt pe drumul cel bun si tot mai multe lovituri devin automatisme. Parca si tacul parea foarte echilibrat, se lipea de mana. Sa fi fost faptul ca eram departe de problemele zilnice, asa ca intr-o evadare sau cele 2 beri, nu mai stiu :) Noul tac de spart Mezz este ceva foarte, foarte interesant. Adauga mult la cinetica bilei albe. Solid, feedback bun, mai trebuie sa lucrez insa la viteza, inca nu am controlat alba foarte bine. cert e ca desface bilele cu usurinta.

Am trecut apoi la bila 8 si acolo s-a mai rupt filmul si de oboseala si baietii au inceput sa joace mai bine. N-am mai avut forta sa gandesc asa mult  mesele si am cam pierdut ...
Un cuvant de apreciere pentru cei doi adversari de aseara, redutabili la bila 8, foarte fair,tot timpul gandesc  in spiritul jocului.

Continuarea antrenamentului maine la Sereno, la openul de bila 10. Pazea !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu