sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Sereno Open BILA 10

Este primul concurs de anul asta la care ma calific in ziua a doua de pe fata :) Trei meciuri castigate desi n-am jucat extraordinar. Primul ce am jucat exact, al doilea cu Mateizer a fost de cascadorii rasului dupa ghinioane curate eram condus 2-0. Apoi Am ratat amandoi de 3-4 ori pe joc, norocul meu a fost ca el a fost mai praf ca mine ...  Ultimul cu Mario e de poveste. M-a condus 2-0, am facut 2-2. La scorul asta fac masa dar ratez 10. La 3-2 ii las iar 10 dar rateaza si el , fac 3-3. Am spart bine, aproape break, ratez 10 care ramane pe buzunar. Din fericire am dat folow la alba care a venit usurel si l-a impins in buzunar ! Zeii biliardului au fost milosi astazi :)  La 4-3 am dat combinatia izbavitoare. Maine in primii 16 joc cu Teo Popescu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu