luni, 7 noiembrie 2011

Sereno ziua a doua


Am ajuns la Sereno crezand ca va fi o zi mult mai buna decat prima. Aveam sperante sa castig, mai ales ca multi s-au straduit sa ma convinga ca Teo va fi un adversar usor,
usor nedormit se pare. Stiam ca nu va fi asa, dar din pacate n-am reusit sa concretizez sansele pe care le-am avut la inceputul meciului sa ma desprind. In multe jocuri am avut prima sansa, dar n-am avut rautatea sau adrenalina necesara sa le termin. Am fost legat putin de maini si cred ca e un blocaj mental undeva, nu mai am forta de lupta. Trebuie sa lucrez serios la aspectul asta. La 5-6 am avut sansa sa termin masa si sa sparg in joc decisiv, insa nu am reusit si am pierdut 7-5 si sansa de a intra in primii 6. Teo asa obosit a ajuns in finala pe fata castigand la unul din favoriti, Braga.

Eu am trecut pe spate la munca de jos,cu tanarul component al clubului Sereno, Dani Ionescu, care a produs o mini surpiza invingandu-l pe George Popescu si evitand o lupta in familie Nas-Fin :) El a inceput relativ timorat si am facut curand 4-1. Am ratat sansa de 5-1 si relaxarea a dus la scorul de 4-3, aici asta micu a gresit bila 10 care ii aducea egalarea ! Deja devenise un meci mult mai greu, se simtea asta , parca se schimba aerul, devenea mai greu respirabil. La 6-4 aflat in safe am reusit sa bag bila cu manta inainte anuntata si apoi  am terminat masa. Eram in primii 8 si venea meciul cu prietenul Ion Gabriel pentru calificarea in primii 6. Speram la un rezultat bun, insa meciul a inceput prost. la primul joc mi-a facut safe perfect, 10 era pe buzunar si alba lipita nu puteam sa dau dupa 1, am incercat sa bag 10 dar n-am reusit. Urmatorul joc mi-a lasat 9 aproape pe buzunar,l-am bagat dar am ratat inexplicabil 10 ! Asta a fost cred momentul psihologic al partidei, apoi el a jucat perfect mese si safeuri foarte bune si n-am mai avut decat 2 sanse sa iau un joc, ratate amandoua. Intre ele o combinatie pe la 0-5 cand am zis sa fur si eu un joc dar n-a iesit. Un 7-0 usturator si trebuie sa ma intorc mai mult la masa de antrenament. Pozitie, balans, stai jos si dorinta nebuna de a rezolva fiecare bila in parte ...
Am spart relativ bine cu noul are forta mare asta se vede, insa spargerea la bila 10 inca e necunoscuta pentru mine ...

Mai departe Gabi l-a batut si pe Neaga care conducea la un moment dat 3-0 dar a ratat nonsalant 10 sansa de 4-0 ! Intre timp Mario a facut un meci senzational invingandu-l pe  Braga,cu mult tupeu si sange rece dar a pierdut multa energie si Gabi l-a curatat si pe el. Teo Popescu a pierdut finala pe fata cu Raul, apoi l-a batut pe Ion Gabriel si s-a intors in finala pierzand pentru a doua oara.

Locul 1 Raul Maican
Locul 2 Teo Popescu
Locul 3 Ion Gabriel
Locul 4 Toader Marian ( Mario)
Locul 5-6 Braga, Neaga Costin
Locul 7-8 Dragne, Nicolas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu