duminică, 27 noiembrie 2011

Oxygen punct final - George Ifrim castigator !

Venit parca de nicaieri, George Ifrim a rasturnat calculele hartiei si a mers ceas,
castigand etapa 10 de la Oxygen Billiard Tour fara sa piarda nici un meci. Condus cu 6-4 atat de Ciakir cat si de Turcoane, sa dovedit mai tare ca Bruce Willis din Greu de Ucis, revenind de fiecare data si castigand in decisiv ! Eu am pierdut primul meci de azi cu Ovidiu Turcoane, am incercat sa ma concentrez,   dar n-am avut sclipire de loc. Am revenit la un moment dat si la 3-4 cu freeball n-am reusit sa termin masa. Apoi totul a mers contra mea, chiar si eu. Dezamagitor mai ales ca in ultimul timp am jucat mai bine decat atat. Pe spate am castigat lupta cu tanarul lup Velicu desi nici acum n-am jucat foarte bine dar el a ratat cateva bile decisive, apoi s-a stins. Pe partea cealalata a piramidei secundare, Gabi a continuat sarabanda meciurilor stranse castigand tot in decisiv cu Auras ! L-a invins apoi pe Minca Andrei si beneficiind de abandonul lui Ciakir a ajuns direct la mine ! Dupa un safe ratat am terminat masa si simteam ca am ritm si pot sa ii pun probleme. La 1-0 pentru prima oara in 2 zile am bagat bila alba la spargere. S-a facut 1-1 rapid. La scorul asta intru din nou la masa si ma las relativ rau pe 5 si bineinteles ca am incercat sa dau mai incet, putin condus. L-am ratat si de aici m-am dus in cap direct, am pierdut rau 7-2. Se pare ca mi-am pierdut putin din ritmul de altadata, rutina si alte chestii din astea.
Apoi Gabi l-a invins si pe Turcoane, dar asa cum am mai spus a pierdut si finala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu