miercuri, 23 noiembrie 2011

Cupa pe echipe

Aseara am jucat finala mica a turneului contra echipei lui babken. Un babken distrat, aproape nevinovat era sa piarda primul meci contra lui vasilache, batranul meu coechipier, care a ratat cu nonsalanta bila de 6-4, pierzand pana la urma 7-5. Eu mi-am castigat meciul de simplu dupa ce la scorul 1-2, adversarul meu Nas a reusit sa rateze 9 si in loc de 3-1 s-a facut 2-2. mare greseala sa ma bage in meci asa degeaba, am castigat apoi 7-2, beneficiind de caderea lui mentala.
Apoi a inceput jocul de 4 la 4, in stil Mosconi CUP. Era 1-1 la general, tataie se grabea ca isi luase bilete la film cu sotia si curand era 5-1 pentru ei. L-am inlocuit cu mai tanarul Petre Nicolae si parca jocul a inceput sa se lege, babken ocupat mai mult cu messul decat cu jocul a 'reusit" sa rateze vreo 2 nouari , era cat pe ce sa facem 5-5, s-a facut 4-6, am revenit la 6-6 si am castigat jocul decisiv ! Apoi "Terminator" Mario " si-a facut treaba si l-a torpilat pe Calesu. Si am castigat finala mica !
Finala mare a inceput furtunos cu 2-0 pentru echipa lui Nicolas, dar pana la urma Sereno Team a revenit senzational si a castigat meciul pe echipe si urmatoarele 2 de simplu pentru medaliile de aur !
The Riders ( Grigorescu BogdanPopescu GeorgeRaul Maican si Minca Andrei)
The Lions ( Nicolas El Rattel, Velicu Cristian, Munteanu Florin si Edy Dumitru)
The Snipers (Dragne IulianAlexe VasilacheToader Marian si Gabriel Ion),
Poker Team (Babken MelkonyanCalesu Alexandru, Iliescu Marius si Iliescu Adrian)  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu