marți, 22 noiembrie 2011

Update, mezz PB Pro review ...

Nu prea am mai scris pe aici, lucrurile s-au cam intamplat repede ... Pe undeva cred ca incerc sa ma regasesc de aia nici nu am mai scris foarte mult. Asadar, imi comandasem mezz PB Pro ... http://www.miki-mezz.com/world/cues/powerbreakpro/index.html   cu shaftul R ( cel cu ash wood) http://www.miki-mezz.com/world/shaft/deepimpact_pro/index.html   Am spart cu el, si pot sa spun ca nu ma asteptam sa fie asa sofisticat. Este mult mai solid decat BK 2 si mult mai mult control, insa e un tac care trebuie invatat. Totusi varianta R mi s-a parut cam moale putin, nu are foarta multa explozie. Asa cand Mihai a venit hotarat sa il cumpere cu banu jos m-am gandit ca e o ocazie buna sa incerc si varianta cu shaftul H din masaranduba, se pare mult mai rigid si mult mai puternic decat  varianta R. Mai bine ca nici eu nu sunt asa delicat :) Asa ca e pe drum. Va ajunge la timp cat sa il am la cele doua Masters de sfarsit de an, Oxygen si Sereno.
Am mai bifat o sedinta de Birou la Federatia Romana de Biliard, lucrurile s-au pus in miscare, pe langa mine, Gabi Visoiu, domnul Turigioiu de la Cs Snagov, Dl. Atomulesei, s-au implicat puternic si domnii Tiroiu ( presedinte FRB-P) si Florin TAT care au inceput si vor sustine   demersurile pentru afilierea la EPBF si de asemenea pentru crearea noului site, in vederea demararii anului competitional 2012. Vom reveni cu un comunicat oficial, tot ce pot sa spun ca va fi o organizare zonala de competitii, cu o finala care sa reuneasca pe cei mai buni din toate zonele tarii. Va fi multa munca , dar sper sa ne tinem de proiect.

Saptamana trecuta am pierdut semifinala la Cupa London pe echipe vs echipa Sereno. mario l-a batut rau pe George, iar eu am incasat-o de la Raul. Am cedat prosteste primele 2 jocuri, desi am avut sansa sa le castig. Am dorit sa fiu concentrat la partida dar se pare ca mi-a cam tremurat mana. La scorul asta a reusit o combinatie norocoasa. La 0-3 am facut si eu break si speram putin. A venit si breakul de raspuns, apoi am facut 4-2, dar din nou raul a facut break pe mana lui si m-am curatat. Am pierdut si pe chipe, apoi gabi l-a batut pe grig. La 2-2 general, totul statea in jocul Vasilache - Minca. tataie a inceput bine si avea 1-0, a curatat masa dar in loc sa faca 2-0, a lasat 9 pe buzunar ! Atat a fost, trupul si mintea batrane, supuse la zilnice masocheli corporatiste au cedat si noi am pierdut.

Tensiunile au continuat si pe Facebok, cu  peste 100 de comenturi pe postul concursului pe echipe . Cum nepotul nelinistit  Raul nu s-a potolit, vom rezolva totul barbateste, race la 30 , bila 10, la sfarsit stingem cu bere :) Sper sa fie totul live stream si sa ne urmeze si altii. De mult doream sa incepem niste challange - uri ...

In seara asta se incheie totul,  la London , 16 barbati, 4 echipe, finala mare si finala mica a concursului pe echipe ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu