joi, 18 iunie 2009

Am ajuns



Dupa un drum infernal, plecati de la 8.30 din Bucuresti, am ajuns in sfarsit la 20.00 la club Tequila. soferul nostru Luiza, de altfel foarte buna pentru o femeie ( siv ! ) indragostita de traseul prin Sibiu, n-a tinut seama de sfatul meu de cititor de forumuri si n-ea dus pe valea oltului, sibiu si in sfarsit .... Orastie. Aici balamucul de pe lume, pentru o portiune de lucru de 100 de m am stat 30 minute. Mai de cosmar a fost pentru celalalt sens unde am numarat cel putin 50 de tiruri pe o distanta de 10 km. deci evitati aceasta ruta spre Timisoara.

Asa, ajuns in club l-am reperat repede pe marele Ralf Souquet, care statea cuminte pe o canapea.
"Stii Ralf, sunt Iulian, am vb pe mail". Foarte amabil a stat de vorba cu mine si am facut si prima poza in club cu el. Nu l-am vazut sa joace. Nu era foarte fericit ca a pierdut in sferturi la China Open. Am avut ocazia sa tin in mana si tacul lui unicat facut de Joss. Apropo, e de vanzare pentru vreo 50.000 $ :))))
Altceva, toata lumea era pe acolo,Fatza,Raul, Viziru, Manzatu, Descultu desi nu l-am vazut pe Foldes sau Tot. Mai este anuntat si Mladenovici. Tragerea este la 23.00.
Am testat putin si mesele, Dynamic, prima impresie e ca sunt foarte rapide, probabil si de la postavul nou.

4 comentarii:

  1. sa pui si tu asa cateva meciuri interesante dak ai timp suuper tare stirile pana aqm

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci ... sa ma fac ceva pe ea de facultate :)) vroiam sa ajung si eu ... :<

    RăspundețiȘtergere
  3. Vrem poze mai calitative si filmulete...ma indoiesc ca la o asemenea ocazie nu ati luat cu voi si ceva tehnica multimedia :) Succes la tragerea la sorti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe bune...cine este Descultu...
    si pe mine ma cheama la fel(numele de familie) si sunt curios sa vad daca este ruda cu mine....mai ales ca joaca biliard

    RăspundețiȘtergere