marți, 2 iunie 2009

Stiri

Ieri Ouschan a fost spulberata de o asiatica care a jucat impecabil si a dezintegrat-o cu 5-1 ! AM vazut o jucatoare, Shanelle Lorraine, sincer nu stiu ce cauta pe acolo. Foarte slaba a pierdut 5-0 la Jeanette Lee dupa ce a ratat cele mai usoare bile .... In afara de fundul mare si sani mari nu am vazut nimic la ea.
Oricum ce rusine mi se pare, un campionat mondial sa se desfasoare la mall......

UPDATE
AU venit cartile. Am comandat mult laudatele carti ce trateaza problema pregatirii mentale in sport si biliard, si au venit ieri : The Inner Game of Tennis si Pleasures of Small Motions. Am inceput cu prima, va tin la curent .....

A inceput campionatul mondial feminin de bila 10. Siteul oficial este : http://www.womensworld10ball.com
Pana acum am gasit stream live doar pe TVANTS, Espn China in mod normal o sa fie de la 09-13 si de la 05-08 pe ESPN Star Sports Philippine.
Deocamdata doar pe TV Ants pot sa vad ceva

Link tvants://list.tvants.com/tvants/?k=8da02306e3e47ff13350ce55e25f747e

Download TV Ants

Link pentru streamuri Sopcast, PPView, TV Ants.
http://ww.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=41060&part=sports

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu