miercuri, 24 iunie 2009

Custom cues

Ehei, uite asa intr-o seara de iarna ce ma plimbam eu pe net si bearu era in America sa ii puna piele. Si tot ce ma plimbam ca am ajuns la Dave Albrecht pe site. Si vad unu asa cum imi doream eu, simplu doar lemnul de calitate, wrapless. Hopa dau un mail si initial trebuia sa imi faca doar buttul pentru Z, pana la urma am comandat de joc si de spart. Pana prin martie, omu raspundea frumos la mailuri, il mai intrebam chestii tehnice. Despre tacuri nimic. De vreo luna nu mai raspunde nici la mailuri, nici la Pm pe AZ si tot asa. Mi-a bagat ceva cu probleme de familie. Se pare ca o duce greu, si-a pierdut casa si slujba .... Chestia e ca nu mai raspunde la nimeni. Putea sa dea si el niste mailuri si sa zica ceva. Nu cred ca nu gaseste un internet. Asa ca, e de asteptat cu el. Deci, mare grija cui platiti si cat.
Era un thread pe AZ mai demult, si zicea Judd Fuller ca el ia doar 10-15 % si restul la livrare. Acu am vazut si eu ca producatorii seriosi asa fac.

Raman deci cu Artemisu, sper ca nu mult si bine ......................

http://forums.azbilliards.com/showthread.php?t=146774

2 comentarii:

  1. ... tare neplacuta situatie... ma gandesc ca mai mult de afecteaza tacul in sine si toate asteptarile, gandurile si nerabdarea de a-l vedea pe respectivul tac decat banii in sine... desi nu pot spune ca banii nu conteaza! Sper sa iti primesti pana la urma tacurile si sa fie exact cum ti le-ai dorit...

    RăspundețiȘtergere
  2. s-a dat la fund omu rau de tot acum...vad ca o grama de lume pe AZ intreaba de el...pacat

    RăspundețiȘtergere