miercuri, 15 iulie 2015

Calificari Eurotour - BKO la TAc Biliard

M-am dus relaxat si fara sa am mari asteptari, doar am incercat sa joc cat mai bine. Formatul este greu, grupe de 8, fiecare cu fiecare, primul la 9.



Sambata am fost destul de obosit, am avut o zi grea vineri. Am pregatit cat am putut eu mai bine dpdv alimentatie si lichide.  Mi-am propus sa joc cat mai natural, repede si fara sisteme de ochire.
Primele 2 meciuri nu au fost asa bune, am pierdut cu Nas 9-2 , un meci in care nu prea am avut sanse sa trag la masa, el a jucat excelent si a inchis tot. Eu nu am reusit la inceput sa inchid mesele pe care le-am avut si asta a fost. Al doilea meci cu Ovidiu a fost mai ok, dar la fel am ratat cateva sanse. Am luat 2 meciuri de la 1-7 si am ratat sansa sa fac 7-4.
Meciul 3 cu malaele a fost ciudat. La inceput a ffacut multe greseli si mi-a data ocazia sa joc si sa ma incalzesc. La 7-3 pentru mine am ratat o sansa foarte buna sa fac 8-3 si sa inchid meciul. Odata ce l-am bagat in meci a inceput sa traga mai bine si m-am trezit la 8-8. Am reusit sa iau eu jocul si am obtinut prima victorie. Ce inseamna un singur joc in biliard ! Malaele a pierdut in grupa 3 meciuri la 9-8 care puteau foarte  bine sa fie ale lui. Greu.
Am castigat urmatorul meci cu tanarul Robert Dobre care a inceput sa traga bine, am avut 7-1 si cum am slabit putin ritmul s-a facut 7-4. Din pacate pentru el este mult prea tumultuos deocamdata la masa si asta il face sa greseasca in momente decisive. La 8-5 a dat chix la alba si nu am mai riscat nimic jucand la 3 greseli.
Unul din cel mai importante meciuri a fost cu Stangaciu, am jucat bine si am speculat aproape toate mesele care le-am avut, poate cu sansa undeori pe ratarile lui, dar am legat bilele foarte bine. Cel  bun meci a fost cu Mitrana, chiar daca el nu a avut un tonus bun fiind deja iesit din carti, am facut multe mese asa cum ar trebui, si am lasat automatul sa isi faca treaba. Chiritoiu a abandonat grupa si asa am acumulat 5 victorii si 500 de puncte.
Am ajuns cam pe la zece seara acasa, am incercat sa ma recuperez dar m-am trezit foarte obosit, am mai facut si o pastila dimineata. A doua zi pe piramida am fost pilaf, nu am putut sa stau in adidasi. Am ratat prima masa cu Gandac si de acolo jocul m-a pedespit, pe langa jocul lui foarte bun am bagat alba din toate pozitiile si cum era normal am luat-o rau.
Pe spate cu Raul i-am dat pe tava primele 3 jocuri, apoi totul a decurs ca intr-o comedie neagra pentru mine. Nu aveam cum sa castig nici cum cand bagam cateva bile la rand ramaneam lipit de urmatoarea sau ratam ceva. Logic ca nu aveam cum sa emit mari pretentii asa rupt, am fugit acasa sa ma culc :))
urmatoarea etapa este duminica asta si lunea viitoare, sper sa fiu mai pregatit. Cert este ca trebuie sa imi imbunatatesc foarte mult spargerea, am avut putine mese la dispozitie dupa spargerea mea. Daca o sa ma ajute Dumnezeu poate voi fi si in forma fizica buna.

Clasament EuroTeam Cup 11-12.07.2015
1 IOAN LADANYI 1100
2 ROBERT BRAGA 1050
3 OVIDIU CRISTEA 950
4 CIPRIAN GÎNDAC 900
5 CLAUDIU ALICUŞ 800
6 AURELIAN UNGUREANU 750
7 BABKEN MELCONYAN 700
8 DAN CRISTEA 600
9 ALEX FLORESCU 550
10 RAUL MAICAN 500
11 ADRIAN ILIESCU 500
12 IULIAN DRAGNE 500
13 CONSTANTIN STÎNGACIU 500
14 ADI COCOLIN 500
15 COSTIN NEAGA 450
16 NICOLAS EL RATTEL 450
17 DAN MORARU 400
18 ALEXANDRU CALEŞU 300
19 ROBERT DOBRE 300
20 RADU ANGHEL 300
21 ANDREI STANCIU 300
22 MARIAN TOADER 300
23 COSMIN PINTA 200
24 ANDEAS PANOUS 100
25 RUSLAN POPESCU 100
26 MIHNEA RISTEA 100
27 ANDREI MINCĂ 0
28 ADRIAN MITRANA 0
29 LIVIU CHIRIŢOIU 0
30 BOGDAN MĂLĂELE 0
31 ANDREI IONESCU 0
32 CIPRIAN VOICULESCU 0




Cea de-a 2-a etapa de calificari pentru EuroTour Austria va avea loc Duminica si Luni 19-20.07.2015 ora 12:00 Club TAC Billiard.
Posted by BKO on Tuesday, July 14, 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu