miercuri, 8 iulie 2015

Pastila ZAN Soft - review

Am montat Zan soft pe tacul meu si pe un 314 2. Dupa o saptamana de joc pot sa spun ca este o pastila buna, prinde bine creta si nu am facut miscue niciodata. Se potriveste mai bine pe un shaft cu low-deflection totusi, pentru ca atenueaza din viteza bilei albe, fiind moale sta mai mult pe pastila. Shaftul LD arunca mai bine decat un shaft normal asa ca este bine venita pentru un control mai bun al  vitezei albei.
Pe shaftul meu a facut lovitura destul de lenesa si alba pleca mai tarziu decat apreciam eu cu o deflectie putin crescuta, trebuia sa le bumbacesc ca sa compensez lipsa vitezei. Concluzia mea este ca se potriveste foarte bine la shafturile LD.

In ceea ce ma priveste am pus G2 med din nou si am fost aseara la Sereno sa o testez. Am pierdut putin la lungimea retururilor, dar totul a mers minunat alba pleaca cum  trebuie si sunt mult mai multumit de tinta la distanta. Plus ca am bagat o gramada de super taieturi.
Sunt gata pentru calificarile de la Eurotour din weekend de la TAC, va fi o experienta inedita sa joc atatea meciuri de primul la 9. Sper sa fac fata mai ales fizic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu