luni, 20 iulie 2015

Calificarie Eurotour

M-am calificat din nou din grupe, am avut grupa de 9, 8 meciuri primul la 9, atmosfera grea, incinsa. Pentru unii biliardul chiar nu inseamna un sport si imi pare rau ca tot mai multi il transformam intr-o labareala generalizata. Eu iubesc biliardul ca sport si mi-ar place ca la BKO sa se impuna o tinuta vestimentara. E laudabila implicarea lui Leo in biliard si chiar apreciez tot ce a facut dar nu cred in lipsa etichetei la concursuri Calificarile astea devin un fel de antrenamente din legiunea straina tre sa ne apucam de triatlon. Cel putin eu :))) Am avut 5 victorii, cea mai importanta la Ciprian Gandac ... Viziru a castigat grupa noastra, ladanyi a abandonat ...  Din pacate ultimele 3 meciuri am cazut fizic si am facut figuratie. E incredibil nu am mai putut sa fac nimic. S-a terminat benzina, mi-au obosit ochii si am fost frigaruie la gratar :)
Astazi mai am sanse pe piramida dubla sa mai adun niste puncte si poate cine stie visul se va indeplini.

Un comentariu:

  1. Ne pregatim de Eurotour, dar nu ne imbracam adecvat? Tinuta vestimentara ar trebui sa fie o conditie obligatorie si nu inteleg motivul pentru care nu a fost impusa inca. Referitor la format, desi este greu pentru fiecare jucator, consider ca este unul optim, obisnuiti cu asa sistem, jucatorii vor putea face fata la presiunile de la Eurotour si acolo sunt zile lungi, meciuri grele.

    RăspundețiȘtergere