miercuri, 29 iulie 2015

Pauză

Am luat o pauza de biliard de două săptămâni după calificările de Eurotour. Ajunsesem
într-un punct mort și de multe ori nu am mai simțit plăcerea de a juca biliard doar o lupta surdă cu bilele. Obiectivul principal de a mă califica m-a făcut să fiu prea tensionat și nu am reușit sa joc cu plăcere și sa folosesc previzualizarea loviturii pentru a juca loviturile pe automat. Dorind sa controlez prea multe pana la urma am ajuns sa fiu copleșit. Biliardul ar trebui să fie mai simplu și mai distractiv pana la urma. Sper ca perioada de proba cu shaftul Z3 de la Tat Biliard sa îmi readucă aplombul de care am nevoie sa joc cu curaj și pe atac. Pana la urma asta tot ce trebuie sa joci loviturile asa cum sunt fără frica de nereușită. E greu când nu joci mult atunci când ajungi la masă îți dorești să performezi cât mai bine.
Ne vedem la mese cu bateriile încărcate de la mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu