vineri, 10 iulie 2015

Primul concurs castigat dupa operatie

Am inceput sa trag ceva mai bine de duminica, cand am luat locul 3 la bila 8, invins fiind de Billy in semifinala am castigat finala mica. Dupa ce la un alt Amator BKo am tras mort in grupe am castigat pe piramida loserilor enervat fiind de jocul meu moale sa atac si sa joc intr-un ritm mai ra
pid, mai pe automat.
Asa ca am cautat sa continui pe acelasi drum, vezi, tintesti, ochii la bila si tragi fara sa ma gandesc la balans, la mana, la grip la dracu sau la lacu. Si a mers din ce in ce mai bine, duminica am castigat 6 meciuri. Am schimbat totusi pastila pentru ca nu ma ajuta prea mult iar acum cu G2 med am capatat 2 viteze in plus.
Aseara am mers hotarat sa imi recapat jocul de acum multi ani, rapid si setat pe atac. In toate meciurile am inceput tare si pe alocuri am fost extrem de multumit pentru evolutia jocului meu. Am dat si multe bile grele , super taiate si at aceeasi abordare, aceeasi mentailtate pe atac care m-a motivat si mi-a dat agresivitatea de care aveam nevoie. Nu poti sa fii tarsalos tot timpul si sa speri. Trebuie la un moment dat sa ai curaj sa ataci bilele sa nu le impingi. Bineninteles am avut si ratari, unele la bile usoare, dar pe ansamblu sunt multumit
aproape pe tot parcursul turneului am fost bucuros ca am pastrDesi nu am spart bine pana la urma am reusit sa castig. In grupa de 3 am castigat cu Alex Cotescu, iar celelalt participant a renuntat asa ca am trecut la primii 16 cu Ionut Viza . Am inceput  in tromba dar la 2-0 am ratat sansa de 3-0 si l-am bagat in joc, apoi s-a facut 4-2 pentru el.Cand ma gandeam ca mai am sanse mici sa castig pentru ca juca perfect, mi-a intors serviciul si m-a bagat in meci, am revenit si am castigat 6-4. meciul cu Cristi Oprea a fost cel mai greu, am inceput iar in tromba cu brak si masa, apoi am inceput sa ratez  la sfarsitul runului. 2-2 desi am jucat mai mult eu. Odata bagat in meci a inceput sa aiba si sansa la masa si a preluat conducerea pana la urma 5-4, a ratat 7 si am inchis masa, la 5-5 m-am repezit si am ratat prima bila, a facut toata masa dar s-a lasat rau pe 10 si l-a ratat. A ramas una lunga in unghi, am pus tinta si am dat. Dupa ce a facut cunostinta cu ambele parti ale buzunarului si 2 secunde de gandire, zecarul a cazut spre usurarea mea si dezamagirea lui Cristi. De acolo eliberat am dat drumul la brate, in semifinala cu Ionescu Andrei am plecat iarasi in forta si am facut 4-0. Nu am reusit sa ma concentrez la ora aia si a revenit la 4-2, apoi am inchis masa si nu a mai avut forta sa revina.
In finala am dat de prietenul Cotescu de la Campulung. Era ora 1 noaptea, a fost un meci de care greseste mai putin. S-au facut si mese frumoase, legate, au fost si ratari destule. Am fost in fata de la inceput si am condus 4-1, apoi el a revenit la 4-3. Am prins masa si am facut un run ok un 5 frumos cu manta fost multumit ca la ora aia am dat tot felul de bile frumoase. La 5-3 am ramas prost pe  9, am data cu stanga taiat destul de mult, apoi  10 cu dreapta
Sambata la calificarile Eurotour, sper sa pot pastra aceeasi atitudine si abordare in rest vedem ce va fi ca si rezultate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu