marți, 21 iulie 2015

BKO Euroteam Austria Completa

Nu am reusit sa ma calific, din pacate am pierdut la Babken si la Mario si nu am mai adunat puncte. La babken am pierdut 9-7 apoi cu mario nu am mai reusit nimic. Mi-a parut rau nu ca am pierdut calificarea ci ca am jucat rau unele meciuri.
Voi lua o vacanta de la biliard cateva saptamani apoi vom vedea ce va fi.
Am vazut ca am strans si cativa hateri care comenteaza pe aici anonimi ofuscati ca am scris ceva critic referitor la tinuta.  Nu ma intereseaza pararea voastra , oricum iubesc biliardul mai mult decat voi la un loc, nu m-am dat niciodata un mare jucator baieti, vedeti-va de patratica voastra mica si obtuza. Si daca aveti ceva de spus puteti si direct nu anonim.

Felicitari celor calificati :

Calificatii BKO EuroTeam Cup Austria:

OVIDIU CRISTEA
CIPRIAN GÎNDAC
ROBERT BRAGA
BABKEN MELKONYAN
CLAUDIU ALICUŞ
ALEX FLORESCU
NICOLAS EL RATTEL
ADRIAN ILIESCU


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu